Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sieppus schreef:Dichtbij zetten en die Shet erbij doen. Dan zijn ze samen een mini kudde!

Waratje schreef:Bedenk wel dat als je een shet bij je paard zet de shet in z'n eentje staat als je met je paard ergens heen gaat. In die zin is meer gezelschap beter. Verder heeft een shet vaak een heel ander voerregime nodig, dus combineert vaak niet handig met een wat hoger in het bloed staand paard. En je hebt ook extra werk aan een extra pony, die moet ook regelmatig een bezoekje van de smid, wormenkuur, enting, etc.
Liiesjjj schreef:Niet helemaal mee eens.
De shet moet ook maar leren om is alleen te staan, dat kan geen kwaad.
Anders krijg je later een paard dat door de draden heen stormt omdat het alleen moet staan.
mirjam4 schreef:uhhm, ik wilde doen wat jullie ook doen, stukje tekst waar je op reageert erbij zetten maar dat mislukt dus.
Ik wilde dus op bovenstaande stukje reageren:
Geldt dat alleen voor een shet of ook voor andere paarden? Dat ze moeilijker alleen te houden zijn etc. En kunnen ze slecht tegen gras? Ik zie overal shetjes staan in weilanden vol gras namelijk.
sandr0 schreef:De maat van de pony maakt voor t paard niet uit hoor
mirjam4 schreef:uhhm, ik wilde doen wat jullie ook doen, stukje tekst waar je op reageert erbij zetten maar dat mislukt dus.
Ik wilde dus op bovenstaande stukje reageren:
Geldt dat alleen voor een shet of ook voor andere paarden? Dat ze moeilijker alleen te houden zijn etc. En kunnen ze slecht tegen gras? Ik zie overal shetjes staan in weilanden vol gras namelijk.