Ben vast niet de enige toch?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zolang het niet constant gebeurt.

En flink hard!
SteffiiY schreef:ik vind het ook niet genant, het hoort er nou eenmaal bij. ik hoor het niet eens meer
crossmonster schreef:Ik moet altijd lachen om die beesten.
Als een paard schrikt, moet er bijna altijd een luide scheet bij. Kan daar de humor wel van in zien

minkie schreef:vind het altijd wel grappig. vooral als ik haar los in bak laat rennen wil ze nog weleens flink gaan bokken en dan tijdens zijn bok een harde scheet laten.
ach, tijdens het rijden kan ik me er niet echt druk om maken en genant vind ik het ook niet
minder leuk vind ik het als ze het doet als ik haar hoeven achter uit krab. hoor je altijd zo in je oor:pfffffff...
suus_Mette schreef:Afgelopen dinsdag (toen ik les had) had de instructrice een microfoon
en toen draafde daar een paard langs, toen liet tie een scheet en die microfoon 'ving' dat geluid van die scheet op dus hoorde je het keihard en dat paard ging er vandoor![]()
Gewoon hilarisch dat hij schrok van zijn eigen scheet

Melanieetjuh schreef:Soms vind ik het wel vervelend!
Ben ik net een moeilijke oefening aan het doen.. Hoor ik hem opeens scheten laten!
Achja, wat doe je eraan..

Emilia schreef:Melanieetjuh schreef:Soms vind ik het wel vervelend!
Ben ik net een moeilijke oefening aan het doen.. Hoor ik hem opeens scheten laten!
Achja, wat doe je eraan..
Kurk erin stoppen
Kom op zeg. Waar maak je je druk om. Het is een dier!

(gellukig)
whisperramse schreef:Jeetje, heb hier thuis ook zo'n kanjer staan
Als ie bokt, MOET hij een scheet laten.
Als je zijn hoeven uitkrabt, MOET er een scheet bij
Heb wel eens gehad dat mijn paard een scheet liet tijdens een buitenwandeling (ik ernaast) en werd toen beschuldigd van een oud vrouwtje dat ik niet zo luid mag protten
Probeer zo'n oudje maar eens wijs te maken dat jij dat niet bent
Mijn hond net van hetzelfde.
Zit ze bij me, laat ze een scheet en loopt ze weg