Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Automatische knol

whaha.. dan zie je onder zijn tongetje een klein stukje eruit komen, en als je zijn mond open wil doen lukt da echt niet.. Houd hij zijn mondje echt kei strak
.. weet niet waarom hij dat doet, maar ik vind t wel echt lief/grappig..

supeeeer lief
) En Onsnapt PERONGELUK !! Dorientjee schreef:Trekpaard:
-Wil nooit is op jou letten, altijd maar kijken en dergelijke.
-Als ik afstap altijd helemaal schudden
-Pak ik de zweep, dan vliegt ze al vooruit, vandaar dat ik altijd zonder rijd. Vind ik ook wat vriendelijker.
-Bij het springen altijd lomp doen, maar ze vind het heeeeel leuk, maar snapt het nog niet zo heel erg goed
-Als ik haar naam zeg en ze staat naast me, houd ze haar kop tegen mij aan om lekker gekrabbeld
te worden![]()
-Als ik de wei uitloop heb je nog een kleine wei erbij zitten, meestal moet ze dan omdraaien zodat i k de poort kan dichtdoen, maar eerst liet ik haar gewoon los lopen in het weitje, draai ze om bij de poort!Automatische knol
![]()
-Niet wakker zijn, als er dan een opstapje, steen of een ongelijke grond is struikelt ze!
-Als ik suikerklontjes heb, pakt ze er altijd een voor een, nooit allemaal tegelijk terwijl er bij haar 10 in kunnen!![]()
Shet:
-Krijg ik vaak niet te pakken in de wei en maakt er echt een spelletje van!
-Soms met 4 benen tegelijk de lucht in springen
-Poepen altijd op verkeerde plekjes
-Bij het longeren als ik zeg: Ho halt, staat ze stil en komt ze naar mij toe omdat ik denk dat ik haar ga klaar maken om op de andere hand te gaan. Dit zijn we aan het oefenen en het gaat
steeds beter!
De een zegt dat het stress is, de ander dat het speelsheid is. Ik denk dat het een combinatie van speelsheid en gewoonte is geworden
. Soms denk ik ook dat het komt doordat der uge voorpluk in haar oor komt, dat ze dat niet fijn vind 
CleovG schreef:Als hij een felle kleur bandages om heeft, of transportbeschermers om heeft tilt hij een voorbeen op en draait zijn hoofd om er naar te kijken
)
.
) naar zijn vaste drinkplek in de sloot om daar rustig wat te drinken.
).
).
.
.
(heeft ie ooit geleerd, hij kan ook bokken op commando, maar dat knopje hoop ik niet tegen te komen
).
.
, maar dit is ff wat er nu in me op kwam...
en staat regelmatig mijn tenen te pletten . en hij strooit netjes zijn eigen stal op .