Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Somebitch schreef:Een krukje pakken?

Somebitch schreef:Als je op het krukje gaat staan dan kan je haar teugels toch wel korter pakken dan kan ze toch ook niet weglopen.
Kwestie van oefenen.
Shirley__ schreef:Iemand hem laten vasthouden?
Somebitch schreef:Blijven oefenen.. Of zelf oefenen de teugels goed vast te houden.. Er zijn volgens mij niet veel andere manieren..
Misschien je beugel langer maken en hem als je erop zit weer korter maken?

gollempje schreef:in een hoekje zetten? of tegen het schot.
ik zou heel hard gaan oefenen en belonen als ze even stil staat. dus eerst 1 been er in en er weer uit. als ze stil blijft staan door naar de volgende stap: half opstijgen, links van het zadel blijven 'hangen'. blijft ze staan weer een stapje verder etc.
zodra ik ga rijden ga ik er direct mee aan de slag. Somebitch schreef:Je zegt net dat je je teugels niet vast kan houden met opstappen?
Andere beugelriemen kopen??
Andere opties zijn er niet dus je zult toch moeten kiezen.
gollempje schreef:in een hoekje zetten? of tegen het schot.
ik zou heel hard gaan oefenen en belonen als ze even stil staat. dus eerst 1 been er in en er weer uit. als ze stil blijft staan door naar de volgende stap: half opstijgen, links van het zadel blijven 'hangen'. blijft ze staan weer een stapje verder etc.
crispy4ever schreef:Allemaal bedankt voor jullie reacties,en ik zou ook nog steeds heel graag uitleg willen over die plaatjes bij mijn naam