Jullie paarden ook zo fris en vrolijk vandaag?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

simodi

Jullie paarden ook zo fris en vrolijk vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 21:50

Eigenlijk al sinds vorige week, maar vandaag helemaal: superfrisse paardjes, lekker helemaal uit hun bol in de paddock om niks Haha! ... En iedereen op stal had dat, ook onder het rijden en zeker aan de longe!

Het voorjaar zit duidelijk in de lucht (of vandaag juist weer de kou?) Knipoog !

Bij jullie ook?

FriesWytske

Re: Jullie paarden ook zo fris en vrolijk vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:51

Ja die van mij zijn ook al lekker fris. Maar ik denk dat het vandaag kwam door het frisse weer.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:54

Hmmm... die van mij doen dat elke dag op het land, maar de afgelopen dagen inderdaad nog meer dan anders. Haha! Haha!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:55

Die van mij zitten ook allemaal heel lekker in hun vel, net als ik met dit prachtige weer ! Haha!
* alleen mag het van mij nog wel een paar graadjes warmer Clown *

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:58

Ik merktte idd dat mijn haf de laatste keer dat ik met hem over de weg liep (afgelopen Vrijdag) frisser was dan normaal. Hij gaf plotseling een bokje en sprong ook met 4 benen de lucht in, dit had ik nog nooit eerder bij hem gezien. Het waaide die dag ook heel erg dus kon ook goed daaraan liggen. Maar idd, het frisse weer; daar worden ze volgensmij ook wel wat frisser van ja Lachen

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:00

ze is de hele week al zo gek als een deur...
mien is hoogdrachtig , maar daar gedraagd ze zich absoluut niet naar, eerder een losgeslagen puber

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:26

uhh nee??

de hele groep stond vanmiddag te slapen toen ik op stal kwam, en met rijden was mijn pony juist heeeel relaxed Knipoog

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:33

Yep, al een paar dagen, helemaal gek zal wel door het koudere weer komen ofzo???

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:35

ons fjordje was voor het eerst fris normaal is het echt een lui beestje die denkt doe het lekker zelf maar ze wouw er al met me aan de hand vandoor :lol:

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 22:57

Leuk wel he!

Zelfs mijn ouwe merrie van 24 bleef maar bokken in de paddock! Jippie Haha! !

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:58

Neuh.. Niet zo veel last van gehad. Bloos
Meneer was vandaag wel lekker aan het been, maar fris kan je 't niet noemen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:14

Volgens mij zijn het de lentekriebels die eruit komen! Ons paard is ook zo gek als een deur de afgelopen twee weken. Lekker fris en vrolijk en hij wil het liefst alleen maar rennen. Moet hierbij ook aan een pony denken die we vroeger op de manege hadden. Superbrave beginners pony maar in het voorjaar was hij zo gek als een ui. Plotseling wegrennen en bokken, dan durfde er ineens niemand meer op. En een lol dat die pony ondertussen had!

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:15

SusanH schreef:
Volgens mij zijn het de lentekriebels die eruit komen! Ons paard is ook zo gek als een deur de afgelopen twee weken. Lekker fris en vrolijk en hij wil het liefst alleen maar rennen. Moet hierbij ook aan een pony denken die we vroeger op de manege hadden. Superbrave beginners pony maar in het voorjaar was hij zo gek als een ui. Plotseling wegrennen en bokken, dan durfde er ineens niemand meer op. En een lol dat die pony ondertussen had!

Whahahahaha ROFL

Mijn pony is ook fris, maar dat komt ook omdat ze net sinsd vier maanden weer in de paddock los mag! (ivm peesblessure)

lotte_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:16

bij mij ook!
steeds als ik wil drssuuren met mij verzorgfriesje.
gaat die galopperen en steigeren

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:20

Komt door de grote temperatuurschommel.. Eerst zonnig en warm, vervolgens gaat het vriezen.. Das niet echt de juiste combinatie.. Maar wel leuk om te zien altijd.. bij het rijden ietsje minder Tong uitsteken

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:29

Mijn paard is ook zo fris als wat. Normaal is ie super braaf, maar gister. Ik moest het bos in om te kunnen rijden want in de binnenbak was les en in de buitenbak stonden 2 veulens los.
De hele weg liep hij met zijn kop in de lucht te kijken en te doen. Hij maakte wat huppeltjes opzij enzo. Allemaal nog geen probleem. Toen ik hem op een stuk liet galopperen was ie bijna niet te houden en ik verloor mijn stijgbeugel al. Gelukkig bleef ik toen wel zitten. En net toen ik dacht nu is ie rustig liet ik hem met een lang teugeltje naar huis stappen en was ik zelf wat om me heen aant kijken. Toen kwam er een of andere karate sprong en bam! daar ging ik. Gelukkig had ik de teugel vast en zag niemand het Bloos . Ben maar weer snel opgestapt en toen was ie weer braaf (en verbaast wat ik nou gedaan had Koe )

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:31

bergkraai schreef:
Komt door de grote temperatuurschommel.. Eerst zonnig en warm, vervolgens gaat het vriezen.. Das niet echt de juiste combinatie.. Maar wel leuk om te zien altijd.. bij het rijden ietsje minder :P

Idd Knipoog zijn die van jullie dan ook zo schrikkerig?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:33

Die van mij is al dagen aan het toinken door de bak, nietwetende dat ik er op zit Huilen van het lachen
Die van mij is idd heul schrikkerig. Tong uitsteken Ik had eergisteren een peerd die bang was van
elke schaduw in de bak. Gaat nogal moeilijk als je in de buitenbak aan het rijden bent met de
lichten aan 's avonds. (4 schaduwen)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:35

Pfffff... Verschrikkelijk! Ze is echt grúwelijk fris. Ze kan de hele dag buiten lopen, dus de pret begint pas als ze uit de wei kan.

Ze schrok gisteren, ging er tussenuit en voilá, ik heb mijn vinger in het verband zitten. Maar als je dan ziet hoe verschrikkelijk ze haar best doet om te luisteren Lachen

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:36

Teziej schreef:
buitenbak aan het rijden bent met de
lichten aan 's avonds. (4 schaduwen)

ja, mijne ook. Maar ik had echt zoiets van hoe kunnen ze zo raar doen ineens, maar 'gelukkig'ben ik niet de enige die het heeft en zal het wel door het weer komen, ik was echt al aan het denken hoe dat nou kon ineens, en niet 1tje van mij heeft het, allemaal Knipoog .

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:37

khirshanta schreef:
Ze schrok gisteren, ging er tussenuit en voilá, ik heb mijn vinger in het verband zitten. Maar als je

Ach gut

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:39

Ah dank je Lachen

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:26

Mijn merrie was gisteren behoorlijk suf om eerlijk te zijn! Mevrouw staat hengstig en wordt daar altijd wat sloom van. Vorig weekend (met dat heerlijke zonnetje!) was ze echter wel behoorlijk fris en heet! Volgens mij had ze het voorjaar in haar bol Lachen

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:28

leuk is dat,
al die paarden gaan helemaal uit hun dak nu met de zon. Haha!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:29

[quote="Teziej"]Die van mij is al dagen aan het toinken door de bak, nietwetende dat ik er op zit Huilen van het lachen
Die van mij is idd heul schrikkerig. Tong uitsteken Ik had eergisteren een peerd die bang was van
elke schaduw in de bak. Gaat nogal moeilijk als je in de buitenbak aan het rijden bent met de
lichten aan 's avonds. (4 schaduwen)[/quote]

ROFL ROFL