... En iedereen op stal had dat, ook onder het rijden en zeker aan de longe!Het voorjaar zit duidelijk in de lucht (of vandaag juist weer de kou?)
!Bij jullie ook?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... En iedereen op stal had dat, ook onder het rijden en zeker aan de longe!
!

*

! 
SusanH schreef:Volgens mij zijn het de lentekriebels die eruit komen! Ons paard is ook zo gek als een deur de afgelopen twee weken. Lekker fris en vrolijk en hij wil het liefst alleen maar rennen. Moet hierbij ook aan een pony denken die we vroeger op de manege hadden. Superbrave beginners pony maar in het voorjaar was hij zo gek als een ui. Plotseling wegrennen en bokken, dan durfde er ineens niemand meer op. En een lol dat die pony ondertussen had!
. Ben maar weer snel opgestapt en toen was ie weer braaf (en verbaast wat ik nou gedaan had
) 
bergkraai schreef:Komt door de grote temperatuurschommel.. Eerst zonnig en warm, vervolgens gaat het vriezen.. Das niet echt de juiste combinatie.. Maar wel leuk om te zien altijd.. bij het rijden ietsje minder :P
zijn die van jullie dan ook zo schrikkerig? 
Ik had eergisteren een peerd die bang was van

Teziej schreef:buitenbak aan het rijden bent met de
lichten aan 's avonds. (4 schaduwen)
. 
khirshanta schreef:Ze schrok gisteren, ging er tussenuit en voilá, ik heb mijn vinger in het verband zitten. Maar als je

Ik had eergisteren een peerd die bang was van