Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Katja schreef:Koel maar niet te koud.
Ik zou me er niet te druk over maken beestje is nog jong genoeg en moet gewoon lekker met z'n vriendjes buitenspelen.

Splash_ schreef:Mmm mijn jaarling slaat naar achter zodra ik haar benen poets, denk dat het bij die van mij nog een kwestie van gewenning is. Voor kan ik wel gewoon oppakken en doen. Denk dat je hem nog even de tijd moet geven!
Katja schreef:Tja, ieder z'n eigen mening over dat soort dingen. Ben blij dat mijn jaarling gewoon verwaarloosd met z'n vrienden staat.
ieder zijn eigen beslissing.
En ik merk aan hem dat die mijn aandacht leukvind, dus waarom niet? Het is zeker niet verkeerd om hem nou al naar mij te laten luisteren enz
Ik zal jou manier ook eens proberen!
Hij tilt ze nog steeds netjes op, en als ik ze vastheb is het slaan stukken minder. Heb het geprobeert met de knie, die zette ik voor zijn been en heb het idee dat die het daarom niet meer doet. Want elke keer als ik mijn knie ervoor zette, deed die het niet. Dus dat heeft goed geholpen!
Nu gaat het echt al veel beter, alleen als ik zijn hoef wil uitkrabben wil die er nog weleens mee slaan. Maar voor de rest gaat het dus goed.
Dus ben ook elke dag aan het oefenen met zijn hoeven, gaat steeds iets beter, maar tis een kwestie van geduld. Bedankt voor je advies iig!