ik zit er nu een tijdje mee en ik word er echt wanhopig van.
mijn pony liep eerst overal naar toe en vond alles leuk, nu staakt hij al zodra hij de stal uitloopt. toen ik hem net een paar weken had, vond hij alles spannend, dat merkte je heel goed, dan stopte die even en keek wat er aan de hand was en liep weer door. maar nu wil hij niks meer. veel mensen proberen met snoepjes hem te lokken en moedigen hem aan met woorden, eerst hielp het, maar nu merk je dat hij je gewoon in de maling neemt! hij staat heel rustig met zijn hoofd en wil echt niet verder!
uit stal, naar stal, naar paddock, uit paddock, overal naartoe!
het begint heel vervelend te worden, ik kan nooit eens (droog)stappen aan de hand. ik weet dat je niet moet slaan enzo, maar hij haalt echt het bloed onder je nagels vandaan
ik ben 1 keer achter hem gaan staan en me stem heel boos gemaakt en gezegd dat hij nu heel snel moest gaan lopen anders...nou hij liep gelijk!
maar iedereen is er tegen als je achter hem gaat staan enzo. nu is hij erg vervelend aan het worden en gaat hij naar iedereen trappen aan het hek, ik denk door die snoepjes (hij heeft voernijd in stal).
oké, beetje lang, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.
en natuurlijk oplossingen.
groetjes emilie
is niet handig