Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:In hoever is het nodig dat er mensen de wei in gaan, aan haar deken zitten en naast haar gaan rennen?
In hoeverre is het mogelijk dat anderen grondwerk met haar gaan doen, of wat meer undemanding time doorbrengen zodat ze niet vreemd meer zijn? En dit probleem aanpakken met een paard met een peesblessure is sowieso moeilijk.
meissielief schreef:als je op een pensionstal staat dan zijn er altijd mensen die aan je paard zitten om hem te voeren of uit de wei halen, het zou geen paard voor mij zijn , als ze mij zou aanvallen dan denk ik dat ze een goede schop krijgt
jouri_lover schreef:als ze je wil bijten een tik op haar op zijn neus en late zien dat JIJ DE AAS BENT !!!!!
_jiska_ schreef:Met andere paarden is zo ook niet makkelijk, ze domineert ze vrijwel allemaal.
Ik ga aan de dierenarts vragen of ze inderdaad misschien ergens pijn kan hebben.
Vandaag wilde ik haar deken omdoen na het borstelen, maar ze werd zo link dat het niet is gelukt en ze heeft mij een rake trap op mn bovenbeen gegeven.
Ook probeerde zo op iemand te stijgeren die haar aan het aaien was...
Het word nu dus zo erg dat ik haar zelf haar deken ook niet meer om kan doen.
In januari gaan we voor controle van haar pees naar de kliniek, dan zal ik dat ook eens vragen aan de da.
jennylicious schreef:Vreemd...Misschien is ze ergens gestresst om.
Liseef schreef:jennylicious schreef:Vreemd...Misschien is ze ergens gestresst om.
Dit was ook wat ik mij af begon te vragen, opgemaakt uit jouw verhaal. Denk je dat het niet zoiets kan zijn?