Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sandra_Horse schreef:ik zou dit afraden bij jou, als je bang bent dat ze je omvertrekt met de fiets, waarom ga je niet gewoon met haar rondlopen in de buurt?
Diane_ schreef:Inderdaad, als je bang bent dat ze je omver trekt kan je het beter niet doen.
Heb je een achteruit-trap-rem? Dat is wel handiger, wil je het een keer gaan proberen. Dan kan je haar stoppen terwijl je remt. Maar het ligt eraan hoe goed jouw pony te geleiden is.
).
zo heb ik het ook gedaan
Lise81 schreef:Met een vrij drukke pony kan je beter niet gaan fietsen. Je bent namelijk erg instabiel op een fiets en je kan niet goed ingrijpen.
Zelf fiets ik wel met mijn shet, maar zeker NIET als ze fris is. Wanneer ze echt weg wil dan lig ik namelijk onderuit en rent de pony los.
Waarom ga je er niet op zitten?
Equidea schreef:Lise81 schreef:Met een vrij drukke pony kan je beter niet gaan fietsen. Je bent namelijk erg instabiel op een fiets en je kan niet goed ingrijpen.
Zelf fiets ik wel met mijn shet, maar zeker NIET als ze fris is. Wanneer ze echt weg wil dan lig ik namelijk onderuit en rent de pony los.
Waarom ga je er niet op zitten?
Omdat ik ook vind dat je lol met je paard kan hebben zonder erop te hoeven zitten, bovendien doe ik op die manier ook nog eens iets aan mijn vetrollen en niet alleen die van haar
Hier vindt je het topic, wellicht kun je daar nog tips/ervaringen uithalen: