Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
misschien doet die het dan minder!

marleen_usar schreef:Een pony van een vriendin van mij deed het altijd, die was verkeerd ingereden zeiden ze.
Vjestagirl schreef:Het kan toch zijn dat je soms net eventjes een verkeerde beweging maakt, haar net eventjes te diep vraagt.
Is er al iemand geweest die gewoon lange teugel heeft gegeven en op die manier een galopje is aangegaan?
Shetjjee__x schreef:p.s: ik vond 't altijd wel leuk om op Bella (die pony) te rijden. vnd 't wel grappig zitten altijd!![]()

)

maaitjuh schreef:Lekker ben jij, zo'n paard meteen een "gemene bok" noemen!
Heb je er weleens aan gedacht dat het merendeel van ruiters scheef zit, of iets te hard in de hand is, of bonkt in het zadel of weet ik veel wat. Als zo'n paard niet gewend is om elke keer iemand anders op z'n rug te krijgen met geen onafhankelijke zit dan zou ik ook gaan bokken!
Ken genoeg paarden, echt super leuke beestjes, die in de manege terecht komen en vervolgens niet meer te rijden zijn. En dan maar de stempel "gemene bok" krijgen. Zíek word ik ervan!