Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
kimmegie schreef:we zijn ook van plan om met zijn allen naar de staleigenaar te gaan.
Met het paard hebben we zo te doen.
Wat ik ook echt niet snap is dat eigenaarresse haar paard zo de verdommenis in laat helpen.
Ik zou wel beter weten als er zo'n mafkees op mijn paard zat, dat was 5 minuten en nooit weer.
Het wordt ook hoog tijd dat we nu eens actie gaan ondernemen.
Het beestje moet worden gered.

Waratje schreef:kimmegie schreef:we zijn ook van plan om met zijn allen naar de staleigenaar te gaan.
Met het paard hebben we zo te doen.
Wat ik ook echt niet snap is dat eigenaarresse haar paard zo de verdommenis in laat helpen.
Ik zou wel beter weten als er zo'n mafkees op mijn paard zat, dat was 5 minuten en nooit weer.
Het wordt ook hoog tijd dat we nu eens actie gaan ondernemen.
Het beestje moet worden gered.
Hebben jullie al eens gevraagd waarom ze haar paard "de verdommenis in laat helpen"? Begin nou eerst eens met een goed gesprek met de eigenaar van het paard, als je daar niet verder mee komt, kun je altijd nog naar de stalhouder. Het is niet netjes om direct achter de rug van een stalgenoot om de stalbaas ergens toe aan te zetten.
Enne, begin niet aanvallend tegen die eigenaar, maar VRAAG haar hoe zij het ziet en waarom ze deze mensen met haar paard laat "werken".