Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Djesseka schreef:Dat terugzetten is wel een goed idee. Ik zal het even verder toelichten:
Mijn verzorgpaardje is drachtig en is de laatste tijd erg nukkig met zadel en dekens. Gister hapte ze echt een paar keer in mijn handen en arm en ik snap best dat ze last van haar buik heeft met die zware deken, maar dan hoef ik niet te pikken dat ze me bijt, toch? Mijn eerste reactie was een tik tegen haar neus, waar ik me later nogal schuldig over voelde.
Vandaar.
ze had vroeger altijd dekens en zadels op die niet paste: auw! ik probeer haar gewoon rustig te krijgen.. ze hapt of trapt ook nooit naar mij maar altijd naar het deken/zadel..
Citaat:Bijt hij gericht naar mij kan hij echt een flinke klap verwachten..
ik ben de baas hij niet
) maar dat komt omdat hij altijd met sinterklaas pepernoten krijgt en ook versuft gespoten wordt met sedolin, dus hij ontwaakt na sinterklaas uit een soort roes en wordt dan super agressief voor een maand ofzo... die krijgt wel klappen, hij is niet schuw, maar reageert het gewoon af dat hij geen pepernoten meer krijgt (en snoepjes ook niet, hij is dik genoeg...) Smystique schreef:Citaat:Bijt hij gericht naar mij kan hij echt een flinke klap verwachten..
ik ben de baas hij niet
en wat nou als je hem pijn doet dat hij daarom bijt? Bij aansingelen bijv?