What to do?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nienkeee_

What to do?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 23:22

Ik rij sinds 2,5 jaar op een manegepony, Sunshine.
Sunshine is zo'n beetje alles voor me, hij komt in de wei naar me toe lopen zodra ik hem roep enz.

Nu zit ik met een probleem;
Sunshine loopt veel mee in de lessen, té veel..Geen commentaar daarover
Nu zit ik erover te denken om zegmaar te stoppen met hem te rijden, ik vind het 'zielig' dat hij zoveel moet lopen. Het is alleen zo dat ik dat ook bij het paardje wat ik reed vóór Sunshine ook al deed.. En dat is zeker niet makkelijk.

Ik rij 1 uurtje per week op Sunshine, Sun moet zo gemiddeld 19 uur per week rijden.
Natuurlijk wil ik niet stoppen met rijden van Sunnetje, maar als het zo door gaat weet ik ook niet wat ik moet..

Wat moet ik doen..?

Sica
Moderator Over Paarden

Re: What to do?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 23:31

Ja, dat is nou eenmaal het lot van manegepony's en dat ligt niet in jouw handen.
Ik denk dat je door te stoppen sunshine te rijden het probleem niet oplost en hij gewoon weer een uur extra ergens anders moet lopen. Helaas.
Misschien een andere manege zoeken waar de pony's het wat minder zwaar te verduren hebben??

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 23:34

Nee Sun in de steek laten doe ik niet..
En vertrekken ook niet, ik rij er al 11 jaar en heb het er ontzettend naar m'n zin, op dit punt na.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 10:23

Als jij er niet mee rijdt, rijdt er wel een ander mee.
Maar 19 uur in de week valt wel mee hoor, dat is ongeveer 3 uur per dag en heel normaal voor manegepony's. De lessen zijn daar ook op aangepast.

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 10:46

Ik ben bang van wel, maar ik weet dan in ieder geval dat ik m'n best heb gedaan..