Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

moyra schreef:
even mijn gevoel op schrijven:
2 jaar terug wilde ik des al verkopen na een maand al. ik wist dat het niks zou worden. maar de mensen prate me de moed in. heb haar toch gehouden maar idere keer ga ik wel naar stal maar voel niet zo iets van yes.
Citaat:het zit mij erg dwars dat ik vaak voor handelaar word uitgemaakt daarvoor wil ik des nu ook niet weg doen. dit kan ik toch niet doen mijn 3e paardje. oke de eerste was een shetlander en daar werd ik te groot voor maar toch ze teld dubbel en dwars mee.
Citaat:moet ik nu dan echt voor me zelf kiezen ??? en niet voor des. ik weet wel dat dit jaren zo door blijft gaan tussen mij en des. we zijn voor des en mijn doen erg ver gekomen het is trouwens niet 1 tegen slag die ik nu gehad heb hoor met des het gebeurt elke week wel een keer maar dit vertel ik tegen niemand.
moyra schreef:het zit mij erg dwars dat ik vaak voor handelaar word uitgemaakt daarvoor wil ik des nu ook niet weg doen. dit kan ik toch niet doen mijn 3e paardje. oke de eerste was een shetlander en daar werd ik te groot voor maar toch ze teld dubbel en dwars mee.
moyra schreef:moet ik nu dan echt voor me zelf kiezen ??? en niet voor des. ik weet wel dat dit jaren zo door blijft gaan tussen mij en des. we zijn voor des en mijn doen erg ver gekomen het is trouwens niet 1 tegen slag die ik nu gehad heb hoor met des het gebeurt elke week wel een keer maar dit vertel ik tegen niemand.
moyra schreef:misschien even handig er bij te vermelden. de verzorgster van des doet haar 5 dagen in de week. zodat ik niet elke dag hoef maar als ik tijd heb toch lekker naar des toe kan gaan.
jodoka schreef:Des doet soms meer voor Angela,ze voelt jullie angst..Die van jou en angela..
met les zijn we een eind gekomen. maar lukken wil het niet. ik vind het ook erg moeilijk tegen over de buiten wereld. omdat die niet geheel des zien maar een stukje zeg maar. ik heb het net de verzorgster van des verteld die zegt dat ik niet aan haar moet denken maar aan des en mij. ik vind dit heel lief van haar. maar ik weet gewoon dat ze ook onwijs veel van des houd. ik ga in elk geval nu nog niet beslissen. eerst morgen een gesprek met me moeder wat die er van vind. mijn engerie voor des is gewoon op. ik ga nu echt naar des toe want ben als nog niet geweest. met mijn nek gaat het al weer ietsje beter.