Heb de manege eigenaar gevraagd, paard te zoeken die bij onze wensen past.
Onze eisen waren, cool, braaf, ouder leerpaard aangezien wij beide beginners zijn,
ik na ernstige val toch wat onzeker en angstig kan worden.
Hier gingen maanden overheen, hij zei, ik ben druk op zoek maar het is niet veel.
Toen daar de dag, telefoon heb volgens mij iets gevonden wat jullie zochten.
Ik keek de stal in en dacht jaaaaa dat is hij!! Mijn vriend ook, zo geschiedde
wij namen het paard op proef. Lessen gereden, alleen in de bak, longeren en 2 maal buitenrit.
We waren overstag.
Nog steeds helemaal genieten met het paard, gaat uren naar buiten, lessen en pas 2 maal
uitgebracht in de b (tja je moet ergens beginnen
) Ik heb mijn vertrouwen dank zij hemhelemaal terug (o.k. af en toe nog wel eens onzeker maar vertrouw hem).
Gisteren staat er een vrouw bij ons op stal, blijkt zijn oude eigenaresse te zijn. Mijn instructrice
zegt, kijk daar staat je oude paard. Toen zei ze is dat hem, oooh daar ga ik nog voor 1000 euro
meer opzitten. Die stuiterde de hele bak met je door, bokken, steigeren. Ze zei zelfs die spoort echt niet!! Ik kijk zwaar verbaasd en verschrikt en zeg nog hebben we het wel over dezelfde? Ik weet dat zij hoog niveau rijden en zelfs het beroemde Deurnepapiertje heeft. Ik snap dat zij veeel meer eisen van een paard dan een beginner, een paard dan veel meer verzet zal tonen maar toch, ik neem aan als hij ons niet zou accepteren wij ook de hoeken van de bak zouden zien.....ik snap er niets van... Maar zij stond zelf ook met GROTE ogen te kijken toen ze de verhalen over ons van mijn instructrice hoorde.
Meer mensen met zo'n verhaal? Of een verklaring?
GROETJES