Ik zit nogal met mezelf in de knoop over wat ik nu precies wil.. dus ik dacht .. ik vraag jullie..

Mijn probleem is nl: Ik heb 2 pony's (tinker en grote shetlander) binnenkort krijgt de shetlander een veulen.. en heb ik dus 3 pony's

Maar..
Ik ben 15, zit in Havo-3 en ga.. (als het goed is..
) over naar de 4e.. Ze zeggen dat je dan heeeel veel huiswerk hebt, veel moet leren, en dat soort dingen.
Ook heb ik veel vriendinnen, waar ik natuurlijk ook tijd mee wil doorbrengen..
& *Wat toch heerst op 15-jarige leeftijd* De jongens..
Ik betrap mezelf erop.. dat ik met veel minder plezier ga rijden. (de rest doe ik echt nog met plezier.) Maar rijden.. Tsjaa.. dat gaat gewoon niet meer. Ik rijd dan nog op mijn tinker.. Ze is nu bijna 6. Maar de laatste tijd heb ik er gewoon geen zin meer in. voor mijn tinker vind ik dit gewoon zo sneu..
Ik zit er diep over na te denken om haar te verkopen, Maar.. dan heb ik weer zoiets van.. Nee.. :| dat kan ik echt niet.. haar verkopen.. Maar aan de andere kant.. ze verdient ook beter dan dit. `
Met mijn shetlander ben ik al uit. Aan haar ben ik al zo gehecht.. Die wil ik niet kwijt.. ik heb haar al vanaf mijn 8e.. en wil haar niet kwijt.. voor een shetlander valt nog gewoon te zorgen. Een meisje in de buurt rijd er mee... dus dat zit wel goed.
Alleen mijn tinker dus.. Mijn vraag is..
Wat zouden jullie doen..?
Groetjes Maaike

ik vond persoonlijk het 3e jaar op de middelbare het zwaarste jaar. In de 4e had ik ineens alle tijd van de wereld!