:Wat krijg jij voor dingen te horen (van mede paardeigenaren) als je met je paard of pony een buitenritje maakt?
Zo reden wij (toen verzorgster van ons paard en ik) eens buiten in het bos, daar kwamen wij twee ruiters op paard tegen en raakten aan de praat. Gelijk werd mij verteld dat ik een leuke pony had maar op zoek moest gaan naar een grotere pony liefst zelfs nog paard omdat ik al te groot zou zijn voor mijn pony.
Ik heb ze bedankt voor hun mening, hierna zijn wij heerlijk door gaan rijden en gaan genieten van de natuur. Dit is iets wat ik vaker te horen heb gekregen als ik aan het buitenrijden ben.
Ook heb ik eens te horen gekregen dat ik beter niet met een hoogdrachtige pony moet gaan rijden

(Mijn pony is nooit drachtig geweest).
En jullie?

) heb zelden commentaar naja behalve van de instructeur af ent oe weleens natuurlijk 

,, maar zodra hij uit het oog is doet hij eer normaal en is het weer de koele kikker) en k kirjg ok vaak te horen dat het een mooie stevige is en veel energie heeft en als k in de bak rijd zeggen ze vak datk hem eerst maar is mot laten uitrazen omdat hij osms gewoon te veel energie heb en egt alles zo snel mogelijk doet of ze zeggen dt k is meer moet inhouden(wat k dn dus alleen maar doe maarja

En zeggen: Jeetje wat een groot en mooi paard!

. Of auto's die passeren en waarvan de kinderen achterin helemaal blij kijken, als je dan even zwaait is helemaal grappig