Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Esther schreef:Paard in de eerste box zetten.
Hoeveel afleiding hebben de paarden, komen ze buiten, hebben ze een buitenluik?
Klinkt mij in de oren als paarden die zich vervelen en weinig sociaal contact hebben.
mixa230201 schreef:Esther schreef:Paard in de eerste box zetten.
Hoeveel afleiding hebben de paarden, komen ze buiten, hebben ze een buitenluik?
Klinkt mij in de oren als paarden die zich vervelen en weinig sociaal contact hebben.
De eerste box kan dus niet...
De paarden zijn tot de Kerst volledig buiten geweest. Sinds de Kerst staan ze 4 uur per dag buiten op de paddock.
Het 'bijterige' paard heeft tot zijn zesde jaar alleen gestaan begreep ik. Wellicht dat hij daarom bijt?
De anderen komen gewoon met hun hoofden het gangpad in om te kijken, maar doen niets. Maar daar is mijn paard al bang voor
), maar als je paard niet direct gebeten kan worden omdat ze bescherming draagt, dan zal ze hopelijk minder bang worden. Je kunt de deken desnoods alleen op doen bij het door de stal lopen.LindyH schreef:Heeft je paard een dikke deken op? Het is natuurlijk een lapmiddel (letterlijk), maar als je paard niet direct gebeten kan worden omdat ze bescherming draagt, dan zal ze hopelijk minder bang worden. Je kunt de deken desnoods alleen op doen bij het door de stal lopen.
Het zal wel even duren voor je resultaat zult zien, omdat je paard nu al bang is.
Voordeel hiervan is wel dat je niks met paarden van een ander hoeft te doen en zelf de controle houdt.
) oplossing.