nanne02 schreef:Bij haar vorige baasje stond ze samen met een Welsh en een shetje, en die mensen kennen Kylie goed, ze weten daarom ook dat ze veel aandacht nodig heeft en ook alleen kan staan, dit is mij vertelt, ik geeft Kylie alle aandacht die ik voor haar heb en ik wil echt het beste met haar, wij zijn geen 'paardenboederij' met tig paarden. Om privé omstandigheden heb ik iets nodig om mij terug te trekken en lekker de bossen in te duiken. En ik wil, nogmaals, echt haar een goed leven geven en ik snap dat ze een soortgenootje nodig heeft!
Dus als je snapt dat ze een soortgenootje nodig heeft, waarom regel je er niet nu nog een? Hoe egoïstisch ben je als je een jaarling alleen laat staan. Ze moeten alle sociale aspecten nog leren, weet je hoe lastig het is voor zo een beestje om dat later nog te leren? De grootste probleem paarden zijn alleen opgegroeid. Persoonlijk vind ik dat je een enorm bord voor je kop hebt ts, en die verkopers zijn duidelijk niet op de hoogte van de behoefte van een paard. Geen enkel paard is graag alleen. Ja ze zonderen zich wel eens af van de groep maar blijven altijd in de buurt.