Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
bigone schreef:Jij bent blijkbaar voor dit dier gevallen, voor wat het waard is, je kunt beter spijt krijgen van iets dat je gedaan hebt dan spijt omdat je niets ondernomen hebt en het loopt helemaal verkeerd. Is er een mogelijkheid om eventueel op goedkoper voer over te gaan of om het goedkoper in te kopen??
Misschien één of ander gewoon vit-mineralenmengsel .... denk dat dat ruimschoots moet volstaan, naast het hooi / luzerne dat ze al krijgen. Als ik jouw foto's zie, staan ze er allemaal heel erg goed bij...kan best wel wat af zelfs
Enne...ze hoeven toch ook niet elke dag een marathon te lopen?
Jammer... rocymax schreef:Ik snap het ook niet helemaal, toen het veulen net geboren was Wilde hij er meteen vanaf, maar toen we erover nadachten om ja of nee te zeggen, zei hij opeens weer van niet. En toen hebben wij voor Espe er een veulen bijgekocht zodat ze samen op kunnen groeien, maar het begroot me zo, dat arme diertje. Enfin, ik denk dat het sowieso niet door zal gaan, maar ik vind het zo sneu. als ik het er met hem over heb zegt hij, komt wel goed, hoefsmid komt volgende week om hoefjes te bekappen etc. Jammer, als ik dan zie hoe goed onze paarden het hebben en ik bv Espe vergelijk met hoe ze bij ons kwam en hoe ze er nu uitziet, dan denk ik waarom dit beestje niet een goede start gunnen. Ze staat samen met 2 andere 2 jarigen en een pony , en ik heb het flauwe vermoeden dat die ook haar eten opeten, want ze is nogal bedeesd.
Sjolvir schreef:Volg je verstand..
Net wat hier gezegd wordt, jij koop haar, hij weer een nieuwe?
Jij gaat je aan haar hechten en kan haar niet meer verkopen..
Hier staat een zielige @##$ waar ik en diverse mensen zich paars aan ergeren (De eigenaren dan he! niet het beestje).
We kopen hem niet.. geen van ons... ik heb er al 3.. dat is al te veel, voor de anderen geldt hetzelfde.
Nu zijn ze gewoon op vakantie gegaan zonder iets te regelen, anderen zetten hem nu maar van ellende buiten, anders zou hij zijn stal niet eens uitkomen...
Tja...
Het is hard, maar niemand van ons heeft het geld om hem erbij te nemen....
Zonder steken te laten vallen bij de dieren die we al hebben...