En zo probleem 2 laatst wou ik nog ff laatste gaatjes aansingelen op het paard en zodra ik stilstond en een gaatje losmaakte rende ze weg en gallopeerde ze terug naar stal ( dat probeerde ze ) en moest ik met al mijn kracht haar terug trekken terwijl het zadel er half langs hing en tijdens de bocht in gallop kwamen er een paar bokken achterna dus sprong ik er maar af maar toen heb ik nog een halfuur buiten gestaan proberend op te stappen , echt een hell ! Ik heb goed laten zien dat ik boos was maar daardoor ging het juist moeilijker maar als ik niet boos werd liep ze alsnog weg. ( ze heeft geen pijn ofiets bij het singelen )
En zo het laatste,
Het lijkt alsof het zadel scheef zit , de ene beugel hangt altijd lager terwijl ze wel opmaat zijn en in galop moet ik wel eens naar rechts hangen door het zadel ( het is we
Een fries x halflinger dus een dikke kont die heen en weer bobbelt heeft ie zeker :p ) het zadel is wel gwn de goede maat
Alvast bedankt, ( als er antwoord op alledrie de dingen gegeven kan worden graag, niet dat iedereen bij een vraag blijft
Aansingelen zou bij mij toen ook niet gelukt zijn vanop het paard, weet zeker dat hij ook weggerend zou zijn.