Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Met voer lukt het de ene keer wel, wil ze echt niet kan ik beter meteen stoppen want dan gaat het toch niet lukken. Met zijn 2en gaat het makkelijker, maar ik ben altijd alleen.
na 5 minuten vind ze het niet meer leuk en laat ze zich pakken.
zo ging dat alleen dan
lolotjeh schreef:ik heb ook dit probleem gehad en vond een filmpje op youtube die een geweldige tip gaf om dit te verhelpen.
je loopt op het paard af als het paard weg loopt stop je als het paard stopt loop je weer naar het paard toe
dit net zo lang vol houden tot je hem hebt.
dit heb ik zelf ook gedaan en werkt goed en dit zonder op jagen van de paarden
en ook rustiger voor z'n weide maatje die je niet eerst uit de weu te pakken.
saskiakefie schreef:lolotjeh schreef:ik heb ook dit probleem gehad en vond een filmpje op youtube die een geweldige tip gaf om dit te verhelpen.
je loopt op het paard af als het paard weg loopt stop je als het paard stopt loop je weer naar het paard toe
Hm verbaasd me dat dit geholpen heeft want eigenlijk is het best onlogisch. Je paard wilt niet gepakt worden, loopt weg en jij stopt: Het 'vervelende' gaat dan dus weg en dat is wat je paard wilt. Ga je naar hem toe lopen als hij stil staat, dan komt het 'vervelende' dus op hem af. Oftewel: eigenlijk beloon je het paard juist voor het weglopen.
,die moet je niemand willen aanraden.
lolotjeh schreef:ik heb ook dit probleem gehad en vond een filmpje op youtube die een geweldige tip gaf om dit te verhelpen.
,die moet je niemand willen aanraden.[/quote]