Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
koetjeboe schreef:ik gebruik ook altijd PBH spray werk hier altijd super. kan je er niet meer in spuiten.
Is het geen verveling of zo.
Paar van die grote ballen in de bak er bij doen of wilgen tenen om te knabbelen.
koetjeboe schreef:moet je wel uitkijken dat de sambal niet in de buurt van zijn poepertje komt vinden ze niet fijn, gaan ze heeeel hard van lopen
SharonIndezz schreef:Joolien schreef:Even een vitaminespuit erin bij de pony en gooi maar een potje sambal in de staart van je paard, is t zo over
haha, mijn veulen vrat gewoon door terwijl er een pot sambal in merrie haar staart zat.. vond ie lekker ofzo
NdV74 schreef:Toen ik jaren geleden een verzorgpaard had die samen stond met een geit (geit vrat aan de staart van het paard), kreeg ik de tip om tabasco in de staart te smeren. Bij deze geit hielp dat, dus wellicht ook bij dit paard.
GMekkes schreef:Paarden met wormen schijnen ook weleens aan staarten te knabbelen, dus misschien eens checken of er een wormbesmetting is?
Daarnaast zou ik proberen om toch meer ruwvoer aan te bieden.
dresjoepie schreef:Als de sambal niet werkt Er is ook speciaal spul te koop om in de staart te spuiten Vergelijkbaar met spul wat mensen tegen nagelbijten gebruiken Je zou er ook nog cribox in kunnen smeren Dit is een plakkerig zooitje Wat je bv op je staldeur smeert tegen het bijten of zuigen Dit krijgen ze zeker niet uit de staart ook niet met een regenbui Zal je er echt uit moeten wassen
Weet eigenlijk ook niet of paarden wel de smaakpapillen hebben voor heet voedsel Anders proeven ze het ook niet als heet Mijn honden eten het namelijk ook gwn op
dacht ik ook te kunnen helpen.... hahaha
anders meur je zelf ook) Loraine1985 schreef:ohdacht ik ook te kunnen helpen.... hahaha
mariantjuh schreef:Ik had dit probleem dus ook. Ik heb als noodoplossing een bandage rond haar staart gebonden, zodat hij ingepakt zat. Zag er niet uit, maar hij kon er iig niet meer bij!
Voor het rijden eruit en na het rijden er weer netjes in
Toen daarna heb ik anti-bijtspray gekocht, dit werkte ook goed..
ellepel schreef:Kan verveling zijn..maar toch vaak tekort aan ruwvoer.
Kunnen er eventueel wat takken gegeven worden als afleiding?
En de nieuwe pony..kijk of die goed ontwormt is.
Sommige paarden eten dan haar om de parasieten uit de darmen te verdrijven.
En babyolie in de staart wil ook helpen