Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jampie1 schreef:ik bedoel bijvoorbeeld of als ik naar rechts of links stuur doet ze het soms al of ze moet stilstaan en dat wil ze niet.
jampie1 schreef:Hallo.
Ik heb een erg pittige verzorgpony weet nu goed hoe ik met haar om kan gaan alleen het rijden gaat nog.niet altijd goed. Soms zodra je lichte druk op de teugels geeft gaat ze steigeren of ze gaat stilstaan en je kan alles doen maar ze gaat niet vooruit maar steigert wel ze wil alleen wat zei wil en anders steigert ze heeft iemand tips hoe dit kan of wat er aan te doen is?
DJHORSE schreef:jampie1 schreef:Hallo.
Ik heb een erg pittige verzorgpony weet nu goed hoe ik met haar om kan gaan alleen het rijden gaat nog.niet altijd goed. Soms zodra je lichte druk op de teugels geeft gaat ze steigeren of ze gaat stilstaan en je kan alles doen maar ze gaat niet vooruit maar steigert wel ze wil alleen wat zei wil en anders steigert ze heeft iemand tips hoe dit kan of wat er aan te doen is?
Dit heb ik ook gehad met mijn verzorgpony. Als ze steigerd haar of hem naar bijvoorbeeld rechts trekken nog voordat ze gaat steigeren. Dan kan je het voorkomen. dan snel naar voren drijven.
jampie1 schreef:ik ga het proberen ! ze heeft erg veel energie longeer haar bijna altijd van te voren om dat ze zoveel energie heeft. ik verzorg haar nu een jaar en daarvoor gaf iemand anders haar beweging dus tis niet dat ze heeft stilgestaan.