Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mocca schreef:Een andere box leek mij ook een goede oplossing, maar is lastig. Het is een kleine stal met een aantal ponyboxen (te klein), middelmaat (huidige box) en grotere boxen die in gebruik zijn door de echt grote paarden. Er zijn drie middelmaat boxen, waar hij nu staat. Hij kan wel ruilen, maar maatje blijft altijd in zicht, hooguit met een andere pony er tussen. Ben dus bang dat dat het verschil niet gaan maken.
Andere paddockgroep is mijn laatste redmiddel, maatje gaat dan 's ochtends naar buiten in de ene groep en hij in de andere groep. Alleen op dit moment kan ik hem echt niet alleen op stal laten staan, ook niet als de rest van 'zijn' groep binnen is. Was hij nou onrustig, maar niet gevaarlijk, dan had ik dat direct gedaan. Maar ga geen (te) grote risico's nemen.
De tijd geven lijkt de enige oplossing, maar het is vooral heel zuur voor de eigenaresse van zijn maatje, die dus alleen kan rijden als ik op stal ben, omdat mijn paard zich anders in de kreukels werkt...
Mocca schreef:De tijd geven lijkt de enige oplossing, maar het is vooral heel zuur voor de eigenaresse van zijn maatje, die dus alleen kan rijden als ik op stal ben, omdat mijn paard zich anders in de kreukels werkt...
ben nu op zoek naar een weefrek, kan dat ervoor kan ze er in ieder geval niet doorheen.
maar wel hanteerbaar.

VanHuisUit schreef:Bij die bij mij als ze zo gek doet is het gelukkig wel over als ik zelf bij haar ben. Dan is ze nog wel licht neurotischmaar wel hanteerbaar.
Da's ook wat R12312 dat je daarom moet verhuizen![]()
.

Stukje van mijn paard terug! Morgen er voor het eerst weer op, maar denk dat hij zijn plekje heeft gevonden. Blij dat ik naar zijn signalen heb geluisterd.