Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lous schreef:Betaalbare opties mogen hier gegeven worden. Voor minder dan 50 euro per uur wil ik het nog wel een kans geven.
Ik heb alleen geen trailer en/of auto die die kan trekken. Dus hulp elders is niet mogelijk.
Cassidy schreef:Lous schreef:Betaalbare opties mogen hier gegeven worden. Voor minder dan 50 euro per uur wil ik het nog wel een kans geven.
Ik heb alleen geen trailer en/of auto die die kan trekken. Dus hulp elders is niet mogelijk.
Is het echt niet mogelijk om je paard ter correctie ergens anders heen te brengen? Paardentaxi is zo geregeld. Maar het is idd een investering waartoe je bereid moet zijn om die te maken. Alleen, de markt is echt zo goed niet op dit moment. Als je gaat verkopen, waar denk je dat je paard uiteindelijk gaat belanden?
AnnemiekvM schreef:En als je het probeert voor te zijn. Dus direct aan het werk zetten. Flink draven of galoperen?
En dan een flinke rit.
Of juist wat oefeningen tijdens de rit. Pasje op zij. Stelling naar links en rechts

Joolien schreef:Ik denk dat ts dit beter samen met haar paard kan oplossen ipv wegbrengen want ik denk dat het toch te maken heeft met de samenwerking.