Nog even en ik plak mijn paard achter het behang :p
De laatste weken is hij stront en stront vervelend...en volgens mij heeft hij
er nog schrik in ook!
Meneer word van de week 21 jaar en je zou dan denken hij heeft alle gekkigheid wel gehad...maar heb het idee dat hoe ouder hoe gekker toch echt waar is...
Ik dacht hij zal die rondjes in de bak wel saai aan het worden vinden dus dacht maak een lekkere lange bosrit...ook een keer een sprongetje in de bak gemaakt..longeren. Meneer komt elke dag buiten en sinds 2 weken ook al op het land... mag dan toch wel hopen dat hij zich niet verveeld? Maar ja hij loop al bijna 21 jaar rond op deze wereld dus hij heeft alles natuurlijk al gehad en gezien.
Het probleem...hij ziet allemaal bakspoken...bloed en dan ook bloed irritant! Ik dacht hij is een jaar ouder...we doen wat rustiger aan. Om de dag rijden of 2 dagen vrij...als ik dit doe dan word hij nog vervelender! Het is dus een werkpaardje...prima..maar hij krijg nu dagelijkse beweging en voorheen werkte het maar nu blijf hij schrikachtig...en het ergste die ouwe is verrot snel in zijn schrikreacties!
Morgen komt er een vriendinnetje hem rijden (hobbelen) en kijken of hij bij haar net zo vervelend is al bij mij. Want zelf ben ik hem zat...vandaag zoekt hij het bijvoorbeeld maar lekker uit
Iemand een idee? Ik zorg voor afwisseling..niet elke dag werken..leuke dingen doen...geen zwaar werk...of zal het gewoon aan het weer liggen en is die verschrikkelijk jolig?! Help...

) 
wind, kou en sneeuw = vrolijkheid
ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben.