Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kally schreef:Vind het ook niet raar als zijn vriendje wel naar buiten mag en hij niet, koop dan een regendeken en gooi hem ook naar buiten....spuit em in met dat goedje tegen kribbebijten...hertshoornolie
Dan blijft die ander er misschien vanaf....
Angela schreef:Een 2 jarig paard dat geschoren is, in traing staat voor show en veel binnen staat? Goh, geen wonder dat het paard stress heeft, dat kan zo'n jong ding helemaal niet verwerken. Laat zo'n dier in een opfokstal staan waar het buiten staat met soortgenoten, ben je meteen van je mestprobleem af.
EskeGirl schreef:marjotje82 schreef:Ti's nu toch warm genoeg om zonder deken buiten te zetten?
Mee eens, het is 15-20 graden. Je paard is geen porseleinen poppetje... Deken op/af en naar buiten die handel, mét vriendjes.
En vaker poetsen lijkt me niet erg als je daardoor een gelukkiger paard hebt. quartel schreef:Met zo een post kan je net zo goed bukken en vragen wie er schoppen wil.![]()
laat het dier toch gewoon lekker buit zoals het hoort.
Het zijn paarden hoor.....ze smelten niet zo maar.
BelleTessa schreef:Laat hem ook gewoon buiten 's nachts eventueel met deken op, het wordt nu niet echt meer 's nachts.
En laat de staldeur open zodat hij erin kan als het te koud wordt voor hem, als ze vies zijn kan je ze weer poetsenEn vaker poetsen lijkt me niet erg als je daardoor een gelukkiger paard hebt.
Ik wil gewoon niet dat hij ziek word of dat zijn deken aan stukken hangt. quartel schreef:Nou, die raad heb je dan nu toch?
Lekker buiten laten en kleuter laten zijn.
Dat is ook precies het verschil tussen een 2 jarige en een 10 jarige![]()
Maar dat moet jij zelf ook wel weten.......jij hebt je kleutertijd al gehad neem ik aan
JDexpl schreef:BelleTessa schreef:Laat hem ook gewoon buiten 's nachts eventueel met deken op, het wordt nu niet echt meer 's nachts.
En laat de staldeur open zodat hij erin kan als het te koud wordt voor hem, als ze vies zijn kan je ze weer poetsenEn vaker poetsen lijkt me niet erg als je daardoor een gelukkiger paard hebt.
Dat hij vuil is vind ik niet ergIk wil gewoon niet dat hij ziek word of dat zijn deken aan stukken hangt.