Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) trainen, rijden en vervoeren hem overal naartoe (behalve dekstation ... dat doen de mannen). Als hij niet zo braaf was in omgang dan konden wij dat absoluut niet doen. 
Rianneke schreef:Iris82 schreef:Wees wel consequent
Maar dit is bij ieder dier van toepassing...

hotchocolat schreef:Ik heb een 1,5 jarige merrie staan. Als veulen was ze heel schuw en moeilijk te pakken nu heel erg mensgericht.
2 Maanden geleden had ik besloten dat het beter zou zijn al ze uit logeren zou gaan. Pony naar een groep paarden gebracht bij iemand hier uit het dorp. Het arme ding is aan alle kanten gebeten, gejaagd en getrapt. Twee benen met een vrij diepe wond de borst behoorlijk opgezet en vol met bijtwonden.
Zodra er iemand langs de weide liep rende ze daar op af.
Naar twee dagen vond ik het genoeg en heb ik mijn kreupel geslagen pony weer thuis gezet.
Hier dus niet meer
[ Afbeelding ]
troi schreef:Wat zou daar slecht aan kunnen zijn? Blijkbaar vind jouw hengst mensen leuke wezens en wil hij daar graag mee omgaan. Prima basis lijkt me om straks mee aan de slag te gaan. Wil totaal niet zeggen dat hij dus dominant ofzo zou zijn.
) prachtig. En is een heerlijk makkelijk paard in de omgang, die graag voor je werkt en snel leert.
)en het is prettig samenwerken.