Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) voordat hij de kans krijgt achter jou aan te gaan. miezelke schreef:![]()
![]()
![]()
Nee grapje.
Feit dat hij je uit de wei doet lopen is natuurlijk niet goed, geeft hem enkel maar meer voldoening. Draai de rollen eens om, ga eens achter hem aan (op "indrukwekkende" wijze) voordat hij de kans krijgt achter jou aan te gaan.
Mirranda schreef:Sorry, maar dacht je 12 jaar zou zijn ofzo.
Je klinkt als bang voor je shet en dat weet hij. Ik zou me door mijn paarden dus nooit de wei uit laten jagen.
Maar hoe lang heb je hem al? Was hij eerder wel hanteerbaar?
Is het een shet met slecht verleden?
Hoe stel jij je op (lichaamstaal)?
Ik heb 4 minies en die hebben echt respect voor mij, zonder enige vorm van angst. Maar bijt of schopgedrag wordt wel meteen en duidelijk afgestraft.
Kentaro schreef:Lopen ze met z'n tweeen of met meer pony's?
Is hij nog hengst?
Sowieso de volgende keer dat je het land in gaat, een zweep mee nemen!
troi schreef:Hele goede begeleiding zoeken, casteren als hij nog hengst is en als dit niet helpt verkopen die hap. Hier krijg je ongelukken van en dat is het niet waard.
miezelke schreef:![]()
![]()
![]()
Nee grapje.
Feit dat hij je uit de wei doet lopen is natuurlijk niet goed, geeft hem enkel maar meer voldoening. Draai de rollen eens om, ga eens achter hem aan (op euhm, "indrukwekkende" wijze) voordat hij de kans krijgt achter jou aan te gaan.
trekt hij zich lekker niets van aan. vanLotje schreef:mop, kijk eens naar hoe paarden onderling met elkaar omgaan. Wie zich niet gedraagt krijgt een mep.
ik ben zelf niet voor meppen en schoppen en best heel paardnatuurlijk bezig, maar wie mij aanvalt krijgt klappen, en stevig ook.
)