Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bigone schreef:Castreren als eerste en als hij dan doorgaat met bijten even op zijn plaatst zetten.
RenateBP schreef:bigone schreef:Castreren als eerste en als hij dan doorgaat met bijten even op zijn plaatst zetten.
Op zijn plaats zetten is makkenlijk gezegt
Een hengst moet niet altijd gecastreert worden om hem braaf te krijgen, Waarom altijd tegen de natuur in gaan om een paard te doen luisteren ? laat een paard toch paard blijven. als je een hengst de baas kunt, dan kom je veel verder dan met een ruin. omdat een hengst showed, een ruin niet, castreren is voor ons dus geen optie
RenateBP schreef:bigone schreef:Castreren als eerste en als hij dan doorgaat met bijten even op zijn plaatst zetten.
Een hengst moet niet altijd gecastreert worden om hem braaf te krijgen, Waarom altijd tegen de natuur in gaan om een paard te doen luisteren ? laat een paard toch paard blijven. als je een hengst de baas kunt, dan kom je veel verder dan met een ruin. omdat een hengst showed, een ruin niet, castreren is voor ons dus geen optie

Mijn tweejarige heeft het momenteel erg moeilijk met de hormoontjes, en volgend voorjaar zal dat ook nog wel zo zijn. Scheelt het dat hij erg lief is en dat hij een goede basis heeft, dus veel last heb ik niet met hem maar makkelijk is anders hoor
Maar goed, dat kan.....kan echter natuurlijk ook anders hebben gelegen en als het opzet was van je paard zou ik me toch eens even heel goed achter de oren krabben.