Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar pony had de nodige frustraties (meerdere malen doorverkocht, terwijl het een ontzettend eenkenning dier was), en liep gewoon nogal makkelijk over mij heen. (Uiteindelijk is het goedgekomen hoor, na 5 jaar had ik er een topbeest aan!)
(ik heb verder alleen maar merrie's staan en wilde een maatje voor hem)
Nadat ik hem weet ik niet hoeveel keer van hem af gejaagd had en hij het weer deed ben ik heel boos geworden
en heb ik besloten om hem te laten castreren. Hij is er onwijs van opgeknapt en ik hoef niet boos meer te worden
) maar hij heeft het wel gevoeld!
.funnyhorses schreef:Dat Trudy (onze mini terror-shet) op een middag wéér in de keuken alle hondenbrokken stond op te eten
!!! (lees:hek gesaboteerd en ingebroken!!!)
Dat was de druppel voor die dag..................................en heb ik de keukendeur op slot gedaan!

)

rhian schreef:Toen ons eerste paard ( groen beestje) me besloot op zn gemak ( al hooi etend en al) te pletten tussen zn buik en de stal muur...
ik voelde me ribben al kraken... heb hem toen (ook uit schrik) in zn schouder gebeten (niet door ofzo, ik ben een vegetariër) maar hij heeft het wel gevoeld!
Meneer ging vanaf dat moment netjes voor me aan de kant in de stal...
funnyhorses schreef:Dat Trudy (onze mini terror-shet) op een middag wéér in de keuken alle hondenbrokken stond op te eten
!!! (lees:hek gesaboteerd en ingebroken!!!)
Dat was de druppel voor die dag..................................en heb ik de keukendeur op slot gedaan!