Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loulou schreef:4 kilo sportbrok voor een fjord waar niks mee wordt gedaan![]()
die pony is waarschijnlijk niet vals, die heeft energie overhet is wonder dat ie nog niet hoefbevangen is ofzo.
Goof schreef:Hij is 15, hij zal echt wel een halster gewend zijn.
ElineCath schreef:lijkt mij eerlijk gezegd niet in een keer goed te gaan, klinkt banketstaaf en gemeen maar misschien kan je beter een hoofdstel met hengsten ketting aan doen, puur voor jou eigen veiligheid. is er een mogelijkheid om de pony los te gooien ergens?
ManonGrr schreef:pfoe dat is moeilijk! Hoe ziet de stal er uit? Als er een mogelijkheid voor is, zou ik zorgen dat jij de deur kan openen en het paard door een soort 'pad' van hekken/stro naar de bak leid.. of natuurlijk aan de hoefsmid vragen.
sillysoul schreef:hoe haalt de hoefsmid die pony dan uit de stal? Als hij het kan, kan iemand anders het toch ook wel?
Caira schreef:heel l*llig, maar niets doen en hopen dat ze er op een moment zo mee aan zijn dat ze hem weg doen.
Ragdollcat schreef:Dierenbescherming bij halen?? zo iemand moet geen paarden gaan houden.
loulou schreef:4 kilo sportbrok voor een fjord waar niks mee wordt gedaan![]()
die pony is waarschijnlijk niet vals, die heeft energie overhet is wonder dat ie nog niet hoefbevangen is ofzo.
Tat_jana schreef:Als het meiske er eens heeft opgezeten kan het dier heus nog wel na een maand aan een halstertje mee lopen... Een ander verhaal is dat hij er waarschijnlijk als een tikkende tijdbom uit komt en overhoopt zonder het zo te bedoelen jou over het erf gaat mee slepen...
Is er niet een mogelijkheid een leuk iemand te vinden voor het dier die zich om hem bekommerd ? Boven dat hij alleen staat verdient ie ook wel de nodige verzorging lijkt mij...