Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johanna_ schreef:@ mist, dat deed ik op de vorige stal ook in zijn achteruit. alleen hier is het wat smaller waardoor dat niet kan. Al geprobeerd van de week..
@Thats_me, klopt hij lacht me ook uit. Maar ik kan van voren niks. Hoe harder ik schreeuw hoe harder hij achteruit loopt.. Als ik op schouder hoogte kom om hem een tik op zijn billen te geven, heeft hij al 5 stappen achteruit gedaan..
@ knollentuin, helaas moet ik zeggen dat dat ook niet helpt. Hij is sneller dan mij. Geef ik een tik, doet hij 1 stap vooruit en ik ook. In de tijd dat ik ook1 stap zet, heeft meneer al 5 stappen achteruit gezet
Ik bel morgen een gedrags terapeut. Maar of dat helpt?
meggiemeg schreef:johanna_ schreef:@ mist, dat deed ik op de vorige stal ook in zijn achteruit. alleen hier is het wat smaller waardoor dat niet kan. Al geprobeerd van de week..
@Thats_me, klopt hij lacht me ook uit. Maar ik kan van voren niks. Hoe harder ik schreeuw hoe harder hij achteruit loopt.. Als ik op schouder hoogte kom om hem een tik op zijn billen te geven, heeft hij al 5 stappen achteruit gedaan..
@ knollentuin, helaas moet ik zeggen dat dat ook niet helpt. Hij is sneller dan mij. Geef ik een tik, doet hij 1 stap vooruit en ik ook. In de tijd dat ik ook1 stap zet, heeft meneer al 5 stappen achteruit gezet
Ik bel morgen een gedrags terapeut. Maar of dat helpt?
Je weet wat en wanneer hij het doet, hoe kan het dan dat hij je toch nog een stap voor is?
johanna_ schreef:Grondwerk is ook waar we nu druk bezig mee zijn.
Longeren en in de bak ‘spelen‘. Rondjes wandelen. stoppen als ik dat wil, achteruit als ik dat wil. Maar naar de bak? En vooral als hij weet dat hij aan het werk moet loopt hij er echt niet in ! Alleen zadelen en ff rijden kan niet.
@megglemeg, bedankt. ik laat de snoepjes achterwege voortaan. Gaf ze alleen als hij in de bak stond. Als beloning van het in de bak zijn gekomen hihi. Mag dit ook niet?