Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Laurabyoux schreef:Wat je zegt doen we idd ook, dat gaat erg goed, het enige wat dus niet gaat is er 1 in de paddock, wei, bak of stal te laten... Dat is het probleem, aan de hand is er niets aan de hand hoe ver je ook van elkaar af bent, nou weet ik niet hoe de ruin dan is maar dan spreek ik dus over mijn merrie.
DeSprinkhaan schreef:Laurabyoux schreef:Wat je zegt doen we idd ook, dat gaat erg goed, het enige wat dus niet gaat is er 1 in de paddock, wei, bak of stal te laten... Dat is het probleem, aan de hand is er niets aan de hand hoe ver je ook van elkaar af bent, nou weet ik niet hoe de ruin dan is maar dan spreek ik dus over mijn merrie.
Ik snap dit niet helemaal... kan je het misschien opnieuw uitleggen... wanneer doen ze moeilijk, wanneer niet?
Ayasha schreef:DeSprinkhaan is helemaal prima dat ze vriendjes zijn maar een uurtje zonder elkaar moet gewoon kunnen. Punt uit.
En da's een kwestie van wennen, niet meer of minder.
DeSprinkhaan schreef:Ayasha schreef:DeSprinkhaan is helemaal prima dat ze vriendjes zijn maar een uurtje zonder elkaar moet gewoon kunnen. Punt uit.
En da's een kwestie van wennen, niet meer of minder.
Ik zeg ook niet dat ze altijd bij elkaar moeten blijven, maar reacties als "op de trailer zetten en gewoon gaan. dit is echt ongezond" vind ik een beetje bot, al dat niet respectloos voor het paard.
Je moet ze duidelijk maken dat ook al ga je uit elkaar, je komt weer bijelkaar. Dit heb ik met mijn paardje gedaan die ook erg aanhankelijk van de ezeltjes werd, en nu is hij alleen een beetje nerveus bij het weggaan, maar daarna is het helemaal goed
Laurabyoux: waarom laat je ze dan niet bij elkaar? Want dat maakt toch niet uit, of kan dat niet op de plek waar ze nu staan?