Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mee gaan in de beweging.
. Ook om de tips te geven. Reusje0504 schreef:Superwomen, waarom dan? Het is juist goed dat ze op haar zit rijdt en niet met haar handen. Les daarentegen is wel een goed idee, iemand die je kan helpen met je paard ontspannen en rechtgericht te laten lopen
Tigra_ schreef:Reusje0504 schreef:Superwomen, waarom dan? Het is juist goed dat ze op haar zit rijdt en niet met haar handen. Les daarentegen is wel een goed idee, iemand die je kan helpen met je paard ontspannen en rechtgericht te laten lopen
Ik denk dat Superwomen bedoelt dat ze zegt ja maar niet super overdreven. Het paard loopt of wel nageeflijk of niet.
TeckTonie schreef:Niet iedereen heeft dezelfde opvatting over nageeflijk. Mijn paard loopt voor mij nageeflijk als hij iets voor de loodlijn loopt. Misschien is dit ook zo bij TS. Misschien zegt ze daarom niet super overdreven met in de zin "hij loopt niet met zijn kin tegen zijn borst"
Tigra_ schreef:TeckTonie schreef:Niet iedereen heeft dezelfde opvatting over nageeflijk. Mijn paard loopt voor mij nageeflijk als hij iets voor de loodlijn loopt. Misschien is dit ook zo bij TS. Misschien zegt ze daarom niet super overdreven met in de zin "hij loopt niet met zijn kin tegen zijn borst"
Nageefelijkheid is meer dan alleen de hoofdhouding voor mij en daarom is het of wel of niet nageefelijk. Gewoon dat het paard goed reageert op hulpen en z'n lijf daarbij ook juist gebruikt.
Vandaar dat ik vindt dat het of wel of niet is. Super overdreven dat past voor mij persoonlijk niet helemaal in het plaatje maar goed kan inderdaad dat iemand anders dat ziet/uitlegt maar daarom wel zo handig om daar in duidelijk te zijn om verwarring te voorkomen. Het kin op de borst dat doe mij meer denken aan het "geen gelul trek hem in de krul" dan een super nageefelijk paard.
Tigra_ schreef:TeckTonie schreef:Niet iedereen heeft dezelfde opvatting over nageeflijk. Mijn paard loopt voor mij nageeflijk als hij iets voor de loodlijn loopt. Misschien is dit ook zo bij TS. Misschien zegt ze daarom niet super overdreven met in de zin "hij loopt niet met zijn kin tegen zijn borst"
Nageefelijkheid is meer dan alleen de hoofdhouding voor mij en daarom is het of wel of niet nageefelijk. Gewoon dat het paard goed reageert op hulpen en z'n lijf daarbij ook juist gebruikt.
Vandaar dat ik vindt dat het of wel of niet is. Super overdreven dat past voor mij persoonlijk niet helemaal in het plaatje maar goed kan inderdaad dat iemand anders dat ziet/uitlegt maar daarom wel zo handig om daar in duidelijk te zijn om verwarring te voorkomen. Het kin op de borst dat doe mij meer denken aan het "geen gelul trek hem in de krul" dan een super nageefelijk paard.