Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dan in de omgekeerde richting. Als ze de trailer met de klep naar beneden doen dan is ze toch zoooo hevig om erin te gaan. trailer betekent voor haar echt 'we gaan de bossen in
' . Met opzadelen staat ze rustig met koppie omlaag en een blik van gooei dat spul erop en maak voort
. Met aansingelen geen bijten of zo. Ik denk inderdaad dat het mijn zadel is waarvoor ik naar evelien van eurohorse ga bellen.
!
Djilna schreef:Ik vind 1x in de week rijden en dan 30km wel wat ongelijk verdeeld.
Gezien het tempo denk ik dat de 30km op zichzelf niet zo'n probleem is, maar wel dat ze verder helemaal niets doet. Doe dan minimaal nog 1x in de week dressuur-/longeerwerk of een korter buitenritje.
Als je 2 witte plekken hebt van het zadel is dat zeker een indicatie dat hij niet past en daar ze daardoor letterlijk bokkig wordt.
Maar het gedrag kan ook vanwege een mentaal probleem zijn. Dat is voor ons vanaf hier niet te beoordelen.