Hij ziet me aankomen en loopt dan weg van de rest van de paarden en gaat daar op me staan wachten.
Ben er erg blij mee want ik vindt het niet fijn om tussen een kudde paarden door te moeten lopen. Maar vraag me af waarom hij dat doet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Of is de wei vrij kaal en krijgt hij eten als je 'm uit de wei haalt? Er kan vanalles zijn wat een rol speelt natuurlijk.
Doet die van mij ook soms, en dan gaat hij express in de kont van zijn maatje bijten zodat ze wat onenigheid krijgen en ik het er niet op hem om er tussen te gaan en hem dus moeilijker kan pakken.
Want na een paar minuten blijft hij stilstaan en staat hij me schaapachtig aan te kijken van: Ja maar je kon me net toch ook gewoon meenemen?

Blabla1980 schreef:stom, ik had nog gereageerd,maar die staat er nu niet meer.
Naja wat ik dus had getypt..hij voelt zich goed in de kudde, heeft zelfs echt een maatje. Ze worden ook in de wei gevoerd, en als ik hem eruit haal krijgt hij nooit eten..dus dat is het niet
Maakt verder ook niks uit wat de reden is, vroeg het me gewoon af. Vindt het wel prettig zo
oke dan zal ik dat maar doen
Blabla1980 schreef:Vraag het me toch af aangezien hij dit nu de laatste tijd elke keer doet als ik hem uit de wei haal.
Hij ziet me aankomen en loopt dan weg van de rest van de paarden en gaat daar op me staan wachten.
Ben er erg blij mee want ik vindt het niet fijn om tussen een kudde paarden door te moeten lopen. Maar vraag me af waarom hij dat doet
Citaat:ik vindt het niet fijn om tussen een kudde paarden door te moeten lopen
Citaat:Hij ziet me aankomen en loopt dan weg van de rest van de paarden en gaat daar op me staan wachten.
Blabla1980 schreef:Mischien dat hij voelt dat ik nerveus wordt als ik de kudde inloop...dat zou kunnen...denk ik
ik zeg ook niet dat het echt kan...maar wie weet, kan niks anders verzinnen