Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xalm schreef:Ik volg ook, gister is mijn nieuwe aanwinst aangekomen. Ze stond heerlijk rustig op stal op dr hooi te knabbelen. Ga dr vandaag uitgebreid borstelen, wandelen en misschien even longeren als ze ze veel energie heeft. (Die van mij is pas 3, net 2 maanden onder t zadel)
dat moet ik nog wel ff leeren maar goed als ik vraag wat is dat liggen ze het ook wel uit gelukkig xalm schreef:Ik volg ook, gister is mijn nieuwe aanwinst aangekomen. Ze stond heerlijk rustig op stal op dr hooi te knabbelen. Ga dr vandaag uitgebreid borstelen, wandelen en misschien even longeren als ze ze veel energie heeft. (Die van mij is pas 3, net 2 maanden onder t zadel)
wat spannend
ik wens iedereen veel succes en ik ben er van overtuigd dat we nog veel van elkaar zullen leren
yazz142 schreef:xalm schreef:Ik volg ook, gister is mijn nieuwe aanwinst aangekomen. Ze stond heerlijk rustig op stal op dr hooi te knabbelen. Ga dr vandaag uitgebreid borstelen, wandelen en misschien even longeren als ze ze veel energie heeft. (Die van mij is pas 3, net 2 maanden onder t zadel)
echt leuk ik woon ook in almere en miss kunnen we een keer afspreken ik heb ook een verzorg paard bij het ahc staan!
en misschien kan ik je ook wel helpen als je nog tegen dingen aan loopt enzo.

en ja het is mn eerste maar pfffffffff vind het best wel spanend moet ik eerlijk toe geven
) zal je waarschijnlijk denken; Waarom heb ik dit paard gekocht? Maar 1 troost dit valt meestal wel mee en gewoon flink doorrijden en dan kom je er wel (of een aantal privélesjes nemen zodat je je paard beter gaat begrijpen). Volg je intuïtie en als je ooit ergens over twijfelt zal er vast wel iemand op stal zijn om je te helpen.
Komt goed!
Dat heb ik elke keer weer gehad met mijn eigen paarden en het is allemaal weer goed gekomen. Het paard test dan meer wat hij bij jou kan en mag.