Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Wij hebben aan de stallen een uitloop en de deur blijft dus open. Paard kan zelf bepalen of hij binnen of buiten gaat staan. Dus het probleem is voor ons hiermee opgelost. Mogelijk is dit ook een oplossing voor jouw paard? Gilalh schreef:- misschien een inloopstal van maken? Zou een oplossing kunnen zijn, alleen ben ik er dan bang voor dat hij helemaal niet meer op stal kan. We hebben nl nog een paard en ze kunnen niet samen buiten.
Gilalh schreef:De oplossing zou dus een inloopstal kunnen zijn, maar hij moet dus wel af en toe binnen kunnen staan voor max vijf uur anders kan het andere paard niet naar buiten. Helaas hebben wij niet de ruimte om hier iets in te veranderen.
Goh, jeuk in zijn benen. Totaal ander antwoord. Moet eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit van heb gehoord. Nee, geloof ik niet, hij staat echt met 1 been te kappen en niet continu het is vooral 's morgens tè vroeg, anders zou het het altijd doen.
dan kan ik hem net zo goed op stal laten met 10 balen hooi. Weet zeker dat hij dan niet meer kapt maar ik ben er bang voor dat ik hem over twee maanden niet meer door de staldeur krijg. Ik ben nog steeds blij dat het een chique haf is!