Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joolien schreef:Ik denk dat deze pony gewoon geen zin heeft om te werken en door te gaan liggen komt ie onder het werk uit. Waarschijnlijk als je een zweepje meeneemt zal het minder zijn.
Shetten zijn erg slim
famke43 schreef:44Myrthe44 schreef:Is de pony beleerd onder het zadel?
neej. word altijd op gereden zonder zadel. ze heeft wel een keer een zadeltje omgehad. maar die verschoof de hele tijd
HolyPope schreef:Ik denk inderdaad dat jullie 'bezig' zijn met een hele slimme maar ook lieve shet. Jullie spelen met de shet maar dat wil niet zeggen dat de shet het óók leuk vind. hij wil jullie niet bijten of schoppen en heeft dus verzonnen om te gaan liggen!
Hoe oud zijn jullie?
Edit: Troi zegt toevallig, maar dan korter, precies hetzelfde als ik.
HolyPope schreef:Gaat dit over dezelfde shet of is dit een ander van dezelfde stal....?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=100&t=1636079
randalinpony schreef:Tja net als grote paarden horen shetten verstandig afgericht te worden en dan zitten er echt fijne ponys tussen.
Maar volgens mij is dat stukje bij dit paardje overgeslagen en dan lees ik ook nog dat er flink mee geragd wordt, geen wonder dat het trucjes verzint om onder het gedoe op haar rug uit te komen.
jensvl schreef:Paard is ooit voor de eerste keer gaan liggen en beloond geweest omdat de ruiter eraf ging. Je hebt hem dus geleerd dat het juist is om te gaan liggen, want dat de druk dan weg gaat. Je zal enkele stapjes moeten terugzetten en opnieuw langzaam opbouwen.
en daarna haar meteen weer omhoog getrokken(dan bedoel ik omhoog geholpen)