Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horsemanever schreef:deze forum hoeft niemand meer te beantwoorden hoor me pony doet het al niet meer ze is super braaf nu
horsemanever schreef:Ja dat was ik ook inderdaad van plan ik wil niet heel lang rijden maar gewoon 1 keer in de week heel even maar dat kan toch wel?
horsemanever schreef:Oke ik zal even kijken me vader zijn vriend is dierenarts ik zal wel vragen of die kan komen ofzo, maar er was een tijdje geleden al een dierenarts geweest en die zei dat het wel kon.
dus je kan best sinds de vorige keer een behoorlijk stuk langer zijn.
JessicaJess schreef:Ja ik ben onder de 18. Maakt dat wat uit. Ik bedoel ik ben mijn hele leven al in de paarden. Mijn ouders zijn in de horsemanship mijn ene oom en tante heeft een stoeterij met 250 paarden mijn andere tante en oom hebben 6 paarden en wij hebben er 10 dus ik wil niet vervelend doen hoor maar ik denk dat ik wel een beetje heel veel verstand heb van paarden als ik er iedere dag mee bezig ben en daarnaast ook nog een vwo opleiding doe.