Ik heb een heel blije, maar geloof dat dat een uitzondering is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ibbel schreef:Ik heb alleen maar hele lieve stabiele merries (4 stuks) waarvan je niet merkt dat ze hengstig zijn of wat dan ook. Bijna altijd oortjes er op, meestal wel willen werken, sommige knuffelig, andere minder.
Ik denk dat er over merries ook weer véél geantropomorfiseerd wordt.
Vrouwen zijn toch ook niet allemaal sikkeneurige hormonenbommen met PMS? En mannen zijn toch ook niet allemaal macho's die pikkies aan het vergelijken zijn of anders wel een midlife-crisis hebben?
Zo ook naar haar buurpaarden op stal, vooral als ze eet natuurlijk. Met borstelen is ze ook wat kriegelig evenals met aansingelen. Maar als ik dan een halsklopje geef kijkt ze meteen weer blij met de oortjes naar voren. 
Yamcha schreef:
Ibbel
Ik heb ook een blije. En heel lief, bijna nooit boos.
Sjovir: die van mij danst, die lacht bijna. Jouwe is stabiel denk.
quartel schreef:*piest in haar broek van de leuke herinneringen*
Als mijn merrie hengstig was.....kon ze helemaal niet meer lopen, laat staan dat ze gereden kon worden![]()
En een tik met de zweep vond ze dan echt helemaal lekker gewoon![]()
En daar ging ik weer als bazin met emmertjes water om de boel schoon te spoelen overal waar ze gelopen had
zo erg heb ik het gelukkig niet bij mijn merrie gehad!

heb een fjord van 21 jaar quartel schreef:*piest in haar broek van de leuke herinneringen*
Als mijn merrie hengstig was.....kon ze helemaal niet meer lopen, laat staan dat ze gereden kon worden![]()
En een tik met de zweep vond ze dan echt helemaal lekker gewoon![]()
En daar ging ik weer als bazin met emmertjes water om de boel schoon te spoelen overal waar ze gelopen had