Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mnkortleve schreef:Ik zou ze zeker wat leuk geven om zich mee te vermaken, soms moet je je paard op stal zetten en waarom dan niet met wat leuks.
Niet dat dat dan perse speelgoed moet zijn dat kan ook een voerbal, hooizak, slowfeder oid zijn.
TurdusMerula Wat jij zeg is echt onzin er zijn genoeg paarden die graag naar stal gaan 's avonds.
Ik heb er hier een paar voorbeelden van staan het is dat ik wil dat ze zo lang mogelijk buiten blijven, maar ik maak ze daar echt niet gelukkig mee.
Na een aantal dagen regen zeker niet dan staan ze soms gewoon te shaken van de kou en hebben ze een nachtje box heel hard nodig.
Maar goed dit is ook weer offtopic
, maar ik heb het altijd een geweldig ding gevonden. Hij was altijd een hele tijd bezig met zijn brokjes eten (een uurtje was hij wel zoet) en ook daarna was hij regelmatig met zijn bal aan het rommelen. Inmiddels is mijn kleintje een grote jongen geworden en heb hem nog nooit betrapt op enige ontwikkeling van stalondeugd o.i.d. Dit is de bal die ik gehad heb:http://www.paardendrogist.nl/product/182/188/stubbs_rock_n_roll_bal/126625/
xDenies schreef:Je doet iig al moeite om het zo goed mogelijk voor je paardje te maken
Maar ik ben wel van mening dat de dieren nóg slimmer worden van zulk soort dingen en ik ben ook van mening dat een stal is voor rust en geen speelplek dus geen bal of wat dan ook. Negen van de tien paarden doen er toch niets mee.
Mijn jaarlinger heeft een skippy bal en ze is al heel slim van zichzelf, maar met die bal word het er helemaal één. Haha, als ze het eenmaal door hebben dat ze ermee kunnen gooien ....

TurdusMerula schreef:Die liksteen bestaat uit suiker, dus dat is gewoon snoepgoed. Het is logisch dat ze dat in één keer op eet, dat heeft niet met slim of niet te maken.