Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moonlight06 schreef:hoihoi,
dit uit zich inderdaad in een gedragsprobleem ik weet niet waar jullie staan misschien kan ik jullie helpen
ik heb een verzorgpony gehad die dit gedrag ook alleen vertoonde en dit heb ik verholpen
ben nu in bezit van 3 eigen paarden

Laura_x_ schreef:Ga eens met een longeerzweep de wei in. Wees consequent en time goed, ga niet 100x slaan. Dan zou het wel duidelijk moeten zijn voor de pony.
Het moet wel veilig blijven.
Edit: hmm, verwaarloost. Dat is toch wel een ander verhaal, maar dan nog moet je niet over je heen laten lopen.
Wat voor pony is het? Een shetlander?
eens met tamary! Gerbrielle schreef:tamary schreef:Volwassen pony erbij die hem manieren leert, ervoor zorgen dat hij uit jouw ruimte blijft en is het noodzakelijk dat die ballen er aan blijven?.
Zou dat echt helpen een volwassen pony erbij? en nee hij word volgend jaar gecastreerd. bedankt voor je berichtje
Joolien schreef:Tja ik vind dit een typisch geval van onkunde. Jullie maken 1 grote fout, hem namelijk alleen laten opgroeien. Dan leert hij geen manieren en aangezien jullie blijkbaar zelf ook niet kundig genoeg zijn om hem dit bij te brengen is dat echt een must. En waarom volgend jaar pas casteren als jullie hem nu al niet aankunnen?

Joolien schreef:Tja ik vind dit een typisch geval van onkunde. Jullie maken 1 grote fout, hem namelijk alleen laten opgroeien. Dan leert hij geen manieren en aangezien jullie blijkbaar zelf ook niet kundig genoeg zijn om hem dit bij te brengen is dat echt een must. En waarom volgend jaar pas casteren als jullie hem nu al niet aankunnen?
Miepie77 schreef:Joolien schreef:Tja ik vind dit een typisch geval van onkunde. Jullie maken 1 grote fout, hem namelijk alleen laten opgroeien. Dan leert hij geen manieren en aangezien jullie blijkbaar zelf ook niet kundig genoeg zijn om hem dit bij te brengen is dat echt een must. En waarom volgend jaar pas casteren als jullie hem nu al niet aankunnen?
dier richt zich op bepaalde personen, dit heeft niets te maken met of die in een kudde staat of niet, zn omgang met mensen is disrespectvol
vind overigens dat paarden nooit compleet alleen gehouden zouden moeten worden
. Dier hoort gewoon niet alleen. Is ook erg zielig eigenlijk. En als het zo doorgaat wordt het ook nog is een heel vervelende pony en dat zou zo jammer zijn!