Gister was het weer zo ver, ik dacht na gewerkt te hebben nog even lekker te kunnen gaan ontspannen bij de paardjes, nou dat had ik toch mis. Mijn paardje was heeeeeerlijk dwars, en dacht er toch echt anders over om uit de wei te komen en weg bij zijn vriendjes te moeten! Hij heeft heerlijk geklierd, bij het poetsen bleef hij alleen maar draaien, bij het wandelen wilde hij alleen maar gras eten, ho was doorgaan, als ik wilde wandelen wilde hij stilstaan, alleen maar hinneken naar zijn vriendjes en maar dribbelen onder het wandelen, alles was eng... en ga zo maar door, commando terug was draaien en draaien met zijn kont. Hoe gaan jullie hier mee om
? Ik blijf concenquent, hij doet maar mooi wat ik wil dat half uurtje wat ik hem uit de wei heb. Maar ook mijn geduld raakt op..Het gaat hier over een pony van 4 jaar echt aan schat van een beest.... als hij zijn dag heeft kun je alles met hem doen. Maar gemiddeld 1x per week doet hij me toch lekker dwars...
Help help
poets ik haar even en gooi haar los want ik weet dat er verder toch weinig mee te beginnen valt.
.
maar ga 1x per week naar strand) en als ik dan ik de bak aan het rijden ben gaat die kop in de lucht en dan is het jammer. Hij gaat niet bokken of steigeren maar hij heeft dan echt geen zin. Ik ga dan meestal in stap oefenen met sturen op mijn zit. Doet hij dat een kwartiertje heel braaf ga ik lekker buiten nog een rondje stappen en zijn paard en ik blij