Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wietsje92 schreef:Ik vind wel dat een jong paard met minimaal 1 ander jong paard (van dezelfde leeftijd) moet staan. Mijn Fries heeft toen hij 1½ was op een gewone pensionstal gestaan, maar wel in een groep met een Fries van dezelfde leeftijd een nog een jaarling. Later zijn ze met z'n 3en bij mijn haflingers en nog een paard komen te staan, zodat ze ook een stukje opvoeding kregen van de oudere paarden.

aerdenhout1 schreef:Als de ouwe reus nog in is voor een spelletje...en dat is hij denk ik wel...dan kan het best samen!
Mooiste is natuurlijk een gemengde groep, maar die is niet altijd voor handen. Je zou wel af en toe een vriendje of vriendinnetje kunnen vragen om haar/zijn pony er bij te zetten zodat de kleine toch gaat wennen aan andere paarden.
Anders af en toe langs andere paarden stappen die bij je in de buurt staan.
Maar een tweede Shetlander erbij is geen optie?? Word het ook makkelijker als je met 1 van de paarden op pad bent en zo'n klein ding kost in aanschaf en onderhoud natuurlijk niets!
Hij kan heel goed met haar overweg gelukkig. Als we gaan wandelen gaan we soms nog wel langs andere pony's, maar voorlopig eerst maar even in de buurt blijven, en niet te ver weg gaan wandelen.GamblersCup schreef:Shet omruilen voor een pony die wél gelukkig word in jullie situatie.