Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
't Is ook een slimmerd, maar gewoon schuin op 'm af lopen, halster om, aai, paard mee werkt ook wel. Eerste paar keer liep hij weg. Rustig erachteraan gewandeld, hij had al vrij gauw door dat het minder vermoeiend is om zich gewoon maar te laten vangen, aangezien ik 'm toch wel te pakken kreeg.
en af en toe hobbelt hij nog steeds wel weg (ze heeft een halster, ik ben de klos! Om dan heel hard weg te rennen... richting het hek
) maar meestal komt hij gezellig op me af, beetje hinniken en hij hobbelt wel achter me aan, met of zonder halster. Meestal als ik 'm ga halen gaan we wat leuks doen dus waarom zou hij niet mee willen

meestal in draf of als meneertje me een halve dag niet had gezien was het meestal in volle galop
) En vooral gezellig om samen met 'm van de wei naar beneden te wandelen, onderweg frummelt hij aan mijn rug en praat ik wat tegen 'm (ik: ik merk wel wat je doet. Hij: ghihi
) Dat is gezellig

maar ik heb daar geen problemen mee.. alle pony's komen wel als ik roep, ZELFS mijn dominante trap merrie