Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij krijgt nu geen nieuwe meer.
Altijd vrolijk en gezellig, alleen nogal een boefje. 
maar hebben ze door dat je ze dan laat staan dan komen ze er gauw aan, ook krijgt mijn pony lijnzaad dat vind ze dan heel leuk omdat overal door de stal ze smeren van plafond tot waterbak tot het raampje
dat is nogal pijnvol soms vooral als je door gym je voet gekneusd of blauw hebt:S:S:S 

een dag niet bij mijn paardje geweest is een dag niet geleefd
)
Daarna nog een rondje door de woonkamer en toch maar weer terug naar de keuken. M'n vriendin kon haar gelukkig zo weer pakken terwijl Daisy op het aanrecht stond te snuffelen naar wat lekkers
Maar ze liep daar in huis alsof ze dat altijd doet

straks valt het aan

kiki1976 schreef:Het ondeugenste wat ze gedaan heeft is haar hele stal wand ontwrichten zodat ze eruit kon.
Nu staat ze bij vrienden op een boerderij in de schuur. M'n vriendin hoorde wat en ging kijken en zag Daisy dus los lopen in de schuur. Nu is Daisy altijdblij als er iemand komt dus kwam gelijk naar haar toe lopen. M'n vriendin wilde langs Daisy heen lopen om haar halster te pakken.
Toen m'n vriendin voorbij was deed haar dochtertje de deur naar de bijkeuken open. Tja en die schrok zich een hoedje. M'n vriendin riep nog dat ze de deur dicht moest doen, maar dat deed ze niet. ze liep snel weg en liet de deur dus open.
Tja en Daisy liep ze de bijkeuken in, en door naar de gang. De deur naar de keuken was open dus daar ging ze ook even kijkenDaarna nog een rondje door de woonkamer en toch maar weer terug naar de keuken. M'n vriendin kon haar gelukkig zo weer pakken terwijl Daisy op het aanrecht stond te snuffelen naar wat lekkers
![]()
Verder worden we altijd begroet met een hinnik en komt altijd direct naar het hek. Het is een enorme kroel.
Verder mag ze graag met water kliederen. Het maakt haar niet uit of het nu een vieze natte blubberplas is of dat het uit de slang komt. Zolang ze maar nat wordt (al ziet ze er soms uit als een varken zo onder de blubber)

Ik heb zo gelachen toen ik op een afstandje stond te kijken. Gaat ze vrolijk bij de paarden van mijn buurman grazen. Hoezo het gras bij de buren is niet groener?
hetlevenwint schreef:kiki1976 schreef:Het ondeugenste wat ze gedaan heeft is haar hele stal wand ontwrichten zodat ze eruit kon.
Nu staat ze bij vrienden op een boerderij in de schuur. M'n vriendin hoorde wat en ging kijken en zag Daisy dus los lopen in de schuur. Nu is Daisy altijdblij als er iemand komt dus kwam gelijk naar haar toe lopen. M'n vriendin wilde langs Daisy heen lopen om haar halster te pakken.
Toen m'n vriendin voorbij was deed haar dochtertje de deur naar de bijkeuken open. Tja en die schrok zich een hoedje. M'n vriendin riep nog dat ze de deur dicht moest doen, maar dat deed ze niet. ze liep snel weg en liet de deur dus open.
Tja en Daisy liep ze de bijkeuken in, en door naar de gang. De deur naar de keuken was open dus daar ging ze ook even kijkenDaarna nog een rondje door de woonkamer en toch maar weer terug naar de keuken. M'n vriendin kon haar gelukkig zo weer pakken terwijl Daisy op het aanrecht stond te snuffelen naar wat lekkers
![]()
Verder worden we altijd begroet met een hinnik en komt altijd direct naar het hek. Het is een enorme kroel.
Verder mag ze graag met water kliederen. Het maakt haar niet uit of het nu een vieze natte blubberplas is of dat het uit de slang komt. Zolang ze maar nat wordt (al ziet ze er soms uit als een varken zo onder de blubber)
Bijna alle paarden die we hebben gehad hebben ons huis wel eens verkend![]()