Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het is geen robot).

Zelfs op buitenritten, langs enge dingen (bv een traktor waar ze jaren terug een ongeluk mee heeft gehad) ging ze wat harder maar er nooit vandoor of een sprong weg.
), ze heeft me met veel angsten geholpen en me een hoop geleerd. Voelde net alsof zij mij alles leerde en mij de goede richting steeds instuurde. Echt een heel bijzonder paard.

Ik weet niet wie het geschreven heeft, maar het is zó waar.......Citaat:Als je nerveus van me wordt, laat me je dan leren dat er écht kabouters in het bos zitten en dat we echt moeten gaan.
Als je vlug geïrriteerd van me wordt, laat me je dan leren hoe je een uur op de wei kan rondstappen zonder dat ze je kunnen vangen.
Als je bijziend van me wordt, laat me je dan leren waar ik me precies in de 40 hectare wei verstopt hebt.
Als je te vlug reageert, laat me je dan leren dat planteneters véél harder kunnen schoppen dan alleseters.
Als je boos op me bent, laat me je dan leren dat ik liever op mijn achterste benen sta dan op de rechterhand te galopperen vandaag, daarom.
Als je ongerust bent, hou je dan bezig met mijn lusteloosheid en mijn huidproblemen.
Als je je superieur voelt, laat me je dan leren dat je eigenlijk maar gewoon de hulp bent.
Als je alleen met jezelf bezig bent, laat me je dan leren dat je je aandacht erbij moet houden. Ik had immers al eerder gezegd dat er kabouters in het bos zijn.
Als je arrogant bent, laat me je dan leren wat 1pk daadwerkelijk kan inhouden als hij geïnspireerd raakt.
Als je denkt dat je er financieel goed voor staat, laat me je dan leren wat dierenartskosten inhouden.
Als je moe bent, denk er dan aan dat ik graag mijn stal uitgemest heb.
Als je graag wil leren, blijf dan in mijn buurt, ik leer het je allemaal vanzelf.
En als je eenzaam bent, laat me dan je maatje zijn.
) ook voor jou. En is het gewoon een goudenpaard. Er is een keer een verzorgster geweest die heel streng voor hem was, hem snel een tik gaf en boos werd om niks. Die heeft hij er mooi een paar keer afgeklettert, en met buitenrijden bij haar ging hij ook steigeren en heel vervelend doen. Terwijl ik met hem zonder zadel aan een los teugeltje naar buiten ga. Zolang je tegen hem rechtvaardig bent, is hij dat ook tegen jou en dat vind ik een hele goede instelling
, die deed niets voor niks en elk klein ding wat in zijn ogen niet kon strafte hij flink hard af.. Erg vaak er naast gelegen, gehuild maar uiteindelijk een veel
Ze krijgt me er niet zomaar af

Nu nemen we alles zoals het komt, en komt het niet dan komt het misschien de volgende dag wel
Yamcha schreef:Dit vat voor mij alles samen:Ik weet niet wie het geschreven heeft, maar het is zó waar.......Citaat:Als je nerveus van me wordt, laat me je dan leren dat er écht kabouters in het bos zitten en dat we echt moeten gaan.
Als je vlug geïrriteerd van me wordt, laat me je dan leren hoe je een uur op de wei kan rondstappen zonder dat ze je kunnen vangen.
Als je bijziend van me wordt, laat me je dan leren waar ik me precies in de 40 hectare wei verstopt hebt.
Als je te vlug reageert, laat me je dan leren dat planteneters véél harder kunnen schoppen dan alleseters.
Als je boos op me bent, laat me je dan leren dat ik liever op mijn achterste benen sta dan op de rechterhand te galopperen vandaag, daarom.
Als je ongerust bent, hou je dan bezig met mijn lusteloosheid en mijn huidproblemen.
Als je je superieur voelt, laat me je dan leren dat je eigenlijk maar gewoon de hulp bent.
Als je alleen met jezelf bezig bent, laat me je dan leren dat je je aandacht erbij moet houden. Ik had immers al eerder gezegd dat er kabouters in het bos zijn.
Als je arrogant bent, laat me je dan leren wat 1pk daadwerkelijk kan inhouden als hij geïnspireerd raakt.
Als je denkt dat je er financieel goed voor staat, laat me je dan leren wat dierenartskosten inhouden.
Als je moe bent, denk er dan aan dat ik graag mijn stal uitgemest heb.
Als je graag wil leren, blijf dan in mijn buurt, ik leer het je allemaal vanzelf.
En als je eenzaam bent, laat me dan je maatje zijn.
En paard maakt het een stukje erger waar mogelijk, geen aandacht erbij? Die deken gaat ons opeten hoor. Niet oplettend genoeg en dan boos worden omdat hij schrikt? Maak kennis met de grond...